Wednesday, September 30, 2009

iNfLuEnZa A & CoUpLe..

influenza A dan couple adalah 2 komponen yg cukup berbeza tetapi mgkn sama dari segi nisbahnya..:

influenza A mampu menyerang tubuh manusia malahan boleh menyebabka kematian..begitulah perihalnya dgn masalah couple yang mampu menyerang hati manusia sehingga boleh mematikan seketul daging yang mewakili keseluruhan jasad itu..jika hati telah mati..maka rosaklah seluruh jasad yang lain..

tetapi,jika antidot (penyesalan dan taubat) sempat diberikan oleh doktor(rakan yg soleh) sebelum kematian..antidot tersebut akan bertindak balas dan menghasilkan immunity di dalam jasad pesakitnya yang akan menyembuhkan penyakitnya..


immunity ini jugalah yang mengingat dan mengkaji virus yang telah menyerang dan menjadi benteng yang dan bertindak balas sekiranya virus influenza A kembali lagi..tidak kiralah Influenza A H1N1(couple si A)Influenza A H2N2(couple si b) atau mana2 influenza A yang lain...begitulah gambaran mereka yang telah melakukan dosa dan bertaubat..

namun,mgkn bekalan antidot yang menghasilkan immunity itu mampu menjadi benteng penghalang hanya untuk mengahalang influenza A..

oleh itu, vaksin tarbiah perlulah sentiasa di berikan secara berkala..agar influenza lain tidak mampu menembusi sistem pertahanan tubuh badan..

carilah sahabat dan rakan2 yang telahpun kuat sistem pertahanan tubuhnya dari kelalaian couple dan keasyikan dunia agar vaksin tarbiah sentiasa didapati secara berkala..

Thursday, September 3, 2009

islamic @ PHOTOSHOP

Tuesday, September 1, 2009

www.15malaysia.com

filem2 pendek smpena kemerdekaan..

pokok

">

chocolate



tanah+air(tanah air)=lumpur





dan banyak lg...
www.15malaysia.com

Blog Widget by LinkWithin